سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معرفی روستای قزل احمد
 
قالب وبلاگ
لینک دوستان
[ سه شنبه 93/2/23 ] [ 11:0 عصر ] [ روح الله آقازاده قزل احمد ] [ ]

مکان ذکور یکی از مکانهایی است که به اعتقاد مردم پیشین مقدس بوده و مردم برای براورد حاجات خود این مکان را واسطه قرار میدادند که این واسطه قرار دادن بیشتر به باور مردم بوده امروزه نیز ثابت شده است که تکرار یک پدیده به باور ذهنی می انجامد. اما چنان چه از جنس سنگ ها بر میاید تراشیدگی سنگ حاصل عوامل ژئومورفولوژیکی بوده و یا عوامل انسانی.

 

 

ا

گر مطالب بیشتری داشتین برام میل کنین مرسی


[ دوشنبه 93/1/25 ] [ 11:53 عصر ] [ روح الله آقازاده قزل احمد ] [ نظرات () ]


[ چهارشنبه 92/12/14 ] [ 10:5 عصر ] [ روح الله آقازاده قزل احمد ] [ نظرات () ]

زین العابدین صادقی در سال 1341 در یک خانواده مذهبی از دهات آذربایجان شرقی بنام (قزل احمد) متولد شد. در سن 5 سالگی مادر خود را از دست داد و با مشکلات فراوان که از کمبود مادر و فقر گریبانگیر خود و خانواده اش بود بزرگ شد مدتی با کارگری و مدتی با شاگرد قالیبافی بودن روزها را گذراند تا کلاس پنجم ابتدائی را تمام کرد در سال 1356 برای تحصیل علوم دینی وارد حوزه علمیه قم شد و مشغول مقدمات گردید با شروع انقلاب اسلامی بیشتر اوقاتش را صرف انقلاب نمود از قبیل پخش اعلامیه ها و رساله های حضرت امام و عکسهای معظم له و شرکت در راهپیمائی ها و تظاهرات خیابانی و بعد از پیروزی انقلاب مقدس اسلامی به شهر تبریز مراجعت نموده و در ضمن تحصیل علوم دینی به خدمت سپاه پاسداران اسلامی بطور نیمه وقت درآمد و بعد از مدتی به عضویت تمام وقت سپاه مشغول گردید. او واقعاً فدائی امام عزیز بود امام را از جانش بیشتر دوست داشت که جانش را فدای اسلام و امام عزیز نمود.
در جریان حزب خلق مسلمان برای آشنائی توده ها با این توطئه آمریکائی فعالیت های چشم گیری داشت و کتکهای زیادی از طرفداران حزب خلق مسلمان خورد که مدتی آثار کتکها در بدنش مانده بود.
بالاخره در اول محرم سال 1402 عازم جبهه های حق علیه باطل گشت و در عملیات افتخار آفرین مطلع الفجر به درجه رفیع شهادت نائل آمد و هنوز هم پیکر پاکش بدست نیامده است.
لازم به ذکر است که خون پاک این طلبه شهید در روستای قزل احمد و اطراف اثر عجیبی گذاشت و آنها که در اثر تبلیغات سوء به خواب غفلت رفته بودند موجب بیداری آنان شد.

برگرفته شده از سایت یادگاه به نشانی 


[ دوشنبه 92/11/21 ] [ 5:9 عصر ] [ روح الله آقازاده قزل احمد ] [ نظرات () ]

 

تعداد خانوار 75
جمعیت 302
مرد 159
زن 143
مرد 6 سال وبیشتر 137
زن 6 سال وبیشتر 131
مرد 10 سال و بیشتر 123
زن 10 سال و بیشتر 116
مرد 10-14 ساله 48
زن 10-14 ساله 40
مرد 15-29 ساله 60
زن 15-29 ساله 54
مرد 30-64 ساله 39
زن 30-64 ساله 43
مرد 65 ساله و بیشتر 12
زن 65 ساله و بیشتر 6
زن 65 ساله و بیشتر 6

برای اطلاعات بیشتر به آدرس ذیل مراجعه شود


[ شنبه 92/11/19 ] [ 6:59 عصر ] [ روح الله آقازاده قزل احمد ] [ نظرات () ]

از آنجایی که هدف ما معرفی قزل احمد در صفحه جهانی اینترنت ونیز نزدیک کردن اهلالی پخش شده آن در گوشه کنار ایران به هم می باشد بنده در این راستا قصد دارم اسم تمام طوایف قزل احمد را با کمی توضیح در مورد آنها دراین این سایت به نمایش بگذارم البته چون اطلاعاتم در این باره کم می باشد بازم از دوستان بازدید کننده خواهشمندم در قسمت نظر خواهی همین مطلب با معرفی طایفه خود و حتی طایفه های دیگر که از آنها شناخت کامل دارند بنده را یاری نمایند.

البته بعضی از دوستان شاید بر این باور باشند که چه نیازی به این کارها می باشد و ماچرا باید قزل احمد وقزل احمدی ها را در یک سایت معرفی کنیم ولی به عقیده من با توجه به سرعت پیشرفت علم و فن آوری جهان امروز و کم شدن روابط بین انسانها و خانواده ها و روی آوردن آنها به روابط مجازی(تلفن ،اس ام اس ،ایمیل ،چت ...)دیگر از آن شب نشینی های دور هم ،دید وبازدید های ایام عید،صله ارحام و...خبری به آن صورت نیست .و احوال پرسی مردم از یکدیگر بیشتر با تلفن ویا اس ام اس ویااینترنت صورت می گیرد .پس چه اشکالی دارد که حداقل سایتی داشته باشیم که یادمان نرود زمانی این چیز هایی که الان هست نبود ولی باز هم زندگی شیرین تر از آلان در جریان بود .یادمان بماند تا اگر روزی از این دود و دم شلوغی و دوندگی خسته شدیم جایی هست که به دور همه این ها مدتی در آنجا ساکن شویم.

برای شروع اول از طایفه خودمان شروع می کنم.در ضمن چون اسم ها ترکیمی نویسم احتمالاًاز لحاظ املاء و تلفظ اشتباه باشد لطفاًراهنمایی کنید.  

طایفه امین قلی (امن قلی)

طایفه امین قلی در اصل از الخلج به قزل احمد آمده اند و در حال حظر نیز به دو فامیلی متفاوت(آقازاده وحیدر پور)تقسیم شده اند و چند نفری هم از این طایفه قبلاًاز آن جدا شده وبه سمت اردبیل رفته اند که چندان اطلاعاتی از آنها ندارم. 

طایفه سیدها

طایفه محمد شریف(ممد شریفلی)

طایفه حیدر خان(حیدر خانلی)

طایفه عبدالله(عابلیلی)

 
طایفه صادقی ها(صادقلی ها)
که تشکیل شده اند از: صادقیان، صادقی ، صادقپور و شجاعی ها می باشد.
طایفه تقیلی ها(تاغیلی ها)
که تشکیل شده از فامیلی های صادقی ،احسانی و فاتحی  می باشد. 
طایفه تقی پورها - طائفه دانیاری ها
 طائفه جعفری نژادها
طائفه حاتمی ها 

[ یکشنبه 92/7/14 ] [ 5:20 عصر ] [ روح الله آقازاده قزل احمد ] [ نظرات () ]

به اطلاع همه کاربران عزیز قزل احمدی می رسانم که اگر دارای مدرک و جزء افتخارات برای میهن اسلامی و بخصوص مایه سرافرازی روستای قزل احمد از نهاد یا ارگانی و .... می باشند، مدارک فوق را به آدرس ایمیل زیر ارسال نمایند تا در اسرع وقت در این بخش به نمایش گذاشته شود.

Hamidreza.sadeghiyan@gmail.com

 

قابل توجه کاربران عزیز:

این بخش مربوط به مدارک و افتخارات ارسالی شما دوستان می باشد،منتظر ارسال آثارتان هستیم...

 

باتشکر از همه دوستانی که در ارسال نظرات ما را یاری میکنند.

 

 


[ جمعه 92/7/5 ] [ 1:13 عصر ] [ حمیدرضا صادقیان ] [ نظرات () ]

بازدیدکنندگان و دوستان عزیزی که با این وبلاگ آشنا هستند و احساس می کنند تنوعی در وبلاگ بوجود نمی آید ، اقدام به ارسال نظرات و پیشنهادات خود را در مورد این موضوع نمایند.

 

بازدیدکنندگان محترم از پایگاه اطلاع رسانی روستای قزل احمد می توانند نظرات خود را در مورد اطلاعات گذاشته شده در وبلاگ را ما را یاری نمائید...

 


[ چهارشنبه 92/6/13 ] [ 3:28 عصر ] [ حمیدرضا صادقیان ] [ نظرات () ]

خح


[ پنج شنبه 92/4/13 ] [ 6:37 عصر ] [ حمیدرضا صادقیان ] [ نظرات () ]

روستای قزل احمد

1111.jpg


[ پنج شنبه 92/4/13 ] [ 6:0 عصر ] [ حمیدرضا صادقیان ] [ نظرات () ]
.: Karaj1391 Design : Hamid Reza Sadeghiyan :.

درباره وبلاگ

آرشیو مطالب
امکانات وب


بازدید امروز: 19
بازدید دیروز: 12
کل بازدیدها: 117449