سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معرفی روستای قزل احمد
 
قالب وبلاگ
لینک دوستان

زین العابدین صادقی در سال 1341 در یک خانواده مذهبی از دهات آذربایجان شرقی بنام (قزل احمد) متولد شد. در سن 5 سالگی مادر خود را از دست داد و با مشکلات فراوان که از کمبود مادر و فقر گریبانگیر خود و خانواده اش بود بزرگ شد مدتی با کارگری و مدتی با شاگرد قالیبافی بودن روزها را گذراند تا کلاس پنجم ابتدائی را تمام کرد در سال 1356 برای تحصیل علوم دینی وارد حوزه علمیه قم شد و مشغول مقدمات گردید با شروع انقلاب اسلامی بیشتر اوقاتش را صرف انقلاب نمود از قبیل پخش اعلامیه ها و رساله های حضرت امام و عکسهای معظم له و شرکت در راهپیمائی ها و تظاهرات خیابانی و بعد از پیروزی انقلاب مقدس اسلامی به شهر تبریز مراجعت نموده و در ضمن تحصیل علوم دینی به خدمت سپاه پاسداران اسلامی بطور نیمه وقت درآمد و بعد از مدتی به عضویت تمام وقت سپاه مشغول گردید. او واقعاً فدائی امام عزیز بود امام را از جانش بیشتر دوست داشت که جانش را فدای اسلام و امام عزیز نمود.
در جریان حزب خلق مسلمان برای آشنائی توده ها با این توطئه آمریکائی فعالیت های چشم گیری داشت و کتکهای زیادی از طرفداران حزب خلق مسلمان خورد که مدتی آثار کتکها در بدنش مانده بود.
بالاخره در اول محرم سال 1402 عازم جبهه های حق علیه باطل گشت و در عملیات افتخار آفرین مطلع الفجر به درجه رفیع شهادت نائل آمد و هنوز هم پیکر پاکش بدست نیامده است.
لازم به ذکر است که خون پاک این طلبه شهید در روستای قزل احمد و اطراف اثر عجیبی گذاشت و آنها که در اثر تبلیغات سوء به خواب غفلت رفته بودند موجب بیداری آنان شد.

برگرفته شده از سایت یادگاه به نشانی 


[ دوشنبه 92/11/21 ] [ 5:9 عصر ] [ روح الله آقازاده قزل احمد ] [ نظرات () ]
.: Karaj1391 Design : Hamid Reza Sadeghiyan :.

درباره وبلاگ

آرشیو مطالب
امکانات وب


بازدید امروز: 7
بازدید دیروز: 12
کل بازدیدها: 117437