سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معرفی روستای قزل احمد
 
قالب وبلاگ
لینک دوستان

 

یکی از دوستان پیشنهادی به این جانب کرد که در نوع خود خلاقانه و بی نظیر بود که باید از همان روز اول این کار را انجام می دادم در همین جااز  همه دوستان وعلاقه مندان که به نوعی ریشه در سرزمین مادریمان روستای قزل احمد دارند وبه وبلاگ بنده سر میزنند پیشنهاد می دهم در صورت تمایل مشخصات تحصیلی وشغلی خودشون رو اعلام کنند و  هر مطلب جالب و مرتبطی (عکس ،تخصص ،هنر ...)دارند را برای این جانب در قسمت نظر خواهی یا به آدرس ایمیل (saidamiri43@yahoo.com)بفرستن تا در وبلاگ قرار بدم که دایره ارتباطات گسترده شده  و گامی برای پیشرفت روستایمان برداشته شود.

هر کسی کو دور ماند از اصل خویش      باز جوید روزگار وصل خویش

در ضمن 

 

اگر از دوستان و همشهریان کسی هست که به وبلاگ نویسی آشنا ست ودوست داره توی این وبلاگ مطلبی بنویسه درخواستشو توی قسمت نظر خواهی ارسال کنه تا ثبت نامش کنم که گروهی وبلاگو  بنویسیم.

با تشکر آقازاده

 

قزل احمدی ها

 

 همانطور که در یاداشت قبلی گفتم در این یاداشت میخوام از بچه های قزل احمدی که به نوعی در کار ودرس مؤفق بوده  و باعث سر بلندی قزل احمد می باشند نام ببرم تا بتونم رابطه ای بین نسل جدید که به خاطر پراکنده گی اهالی در شهر های مختلف دیگر شناختی از هم ندارن ایجاد کنم تا بلکه سنت های قدیم روبه فراموشی نرود.اولین نفر ی که به بنده پیام دادن اقای حمیدرضاصادقیان قزل احمد بودند که در ذیل از مشخصات و کار ایشان اطلاعاتی می دهم.

1-آقای حمید رضا صادقیان رشته کارشناسی کامپیوتر،مسلط به تمامی برنامه های مایکروسافت آفیس و سخت افزار کامپیوتر با 5سال سابقه کاری در همین زمینه ایشان در کرج خدمات کامپیوتری دارند که اخیرا در شرکت داروسازی و واکسن مرکز تحقیقاتی انستیتو پاستور تهران  مشغول بکار هستند و  پسر آقای اروجعلی صادقیان که جانباز دوران دفاع مقدس  می باشد هستند در ضمن شهید زین العابدین صادقی که برای همه ما قزل احمدی ها افتخار هشت سال دفاع مقدس بوده وهست دایی آقای صادقیان می باشد.بنده براشون آرزوی مؤفقیت وسر بلندی دارم.

2-محمد آقازاده قزل احمد معلم هنر در شهر شهریار از بچه های باهوش قزل احمد می باشد که در آموزش وپرورش فعالیت می کند ودر زمینه کامپیوتر تا حدودی تخصص دارد.

3- ابراهیم حقی سن 34 ساکن فردیس محل کار در نیروگاه برق قزوین مدرک دیپلم نظام قددیم .

4-مصطفی عزیزی فرزند آقا عزیزی 27 ساله ساکن ساوجبلاغ کرج دانشجوی رشته مکانیک کاردانی و الآن در نمایندگی زامیاد قزوین مشغول بکار می باشند.

5-محمد علی آقازاده (حمزه )مهندس کشاورزی و مدیر عامل شرکت بهار نارنج کویر قم 

6-علی نوروزی قزل احمد مهندس بهداشت شاغل در تاکستان 

7-آقای حسین صادقی کارشناس کشاورزی شاغل در سازمان آمار واطلاعات تبریز 

8-محمد صادقپور فرزند رحمان ساکن شهرستان نظرآباد که شغل اجرای گروهی موسیقی از مجالس عروسی. که در هشتگرد مغازه اجاره کرده و فروش سیستم های صوتی عروسی دارند.

9-عبداله رئیسی قزل احمد، تحصیلات کارشناسی آزمایشگاه(دامی)، ساکن گلستان، در حال حاضر در آتش نشانی تهران مشغول بکار می باشند.

کسانی که تابه حال درمورد سایت روستای قزل احمد نظر دادن

 

تا به حال حدود 3000نفر از وبلاگ روستای قزل احمد دیدن کردند که فقط عده کمی در مورد ان نظر دادند که در ذیل به اسامی که می شناسم  اشاره می کنم.

1-مرسل رضایی 2-حمید رضا صادقیان3-هادی صادقپور 4-فاطمه عزیزی5-ناهید عزیزی6-داود نجفپور  7-محمد محرمی از الخلج 8-حسن شجاع 9-ابراهیم حقی10-مصطفی عزیزی 11-جعفری 12-حسن رضایی 13 -ویک نفر آشنا

اسامی بالا از بچه های خود قزل احمد بودند که لطف کردن و اسامی خودشون را هم نوشتن و از همشون تشکر می کنم و افراد دیگری هم هستند که فقط اسم خالی نوشتن و من نمیدانم کی هستند و بازم جادارد که از اونها هم تشکر بشه.

 

 


[ یکشنبه 92/3/5 ] [ 11:13 صبح ] [ روح الله آقازاده قزل احمد ] [ نظرات () ]
.: Karaj1391 Design : Hamid Reza Sadeghiyan :.

درباره وبلاگ

آرشیو مطالب
امکانات وب


بازدید امروز: 23
بازدید دیروز: 21
کل بازدیدها: 117866